سلام خدمت دانش اموزان کلاس شهید احمدی روشن

با توجه به پایان رسیدن امتحانات ترم و نمرات درخشان کلاس شهید احمدی روشن و میانگین حدود ١٩.٦٦ کلاس،نوبت به انتخابات یگان درس پیام های اسمانی رسید.اگر از تلاش های من برای کلاس شهید احمدی روشن که از میانگین حدود ١٨،به ١٩.٦٦ رسیدیم،راضی هستید به بنده رای بدهید تا این کار را ان شالله برای کل مدرسه انجام دهم و اگر هم انتخاب شوم،برنامه های ویژه ای برای درس پیام های اسمانی برگزار مینمایم که قطعا از ان لذت خواهید برد،هر دو هفته یک بار برنامه تستی تشریحی خواهیم داشت که بیشتر سوالات را بچه ها طرح میکنند،هر ٢ هفته یک بار (٢جلسه یک بار) یک ازمونک برگزار مینمایم تا کاملا در درس پیام های اسمانی موفق شوید و حداقل تا ازمون جامع ٢ کاری میکنم تا حداقل ٨٠ درصد بچه های مدرسه،ازمونشان را ٢٠ و ازمون جامعشان را ١٠٠ بزنند.قسمتی از کار های بنده برتی کلاس شهید احمدی روشن:دادن نمونه سوالات ازمون ترم که کسانی که ان هارا حل کردند،در ازمون ترم نمره بسیار بسیار خوبی دریافت کردند،گرفتن امتحان شبه ازمون ترم روز قبل از امتحان ترم،دادن جزوه پیام اسمانی که ١٥٥ تست داشت و قرار شد همه بچه ها هر جلسه بیاورند و باهم تست بزنیم،حل سوالات تشریحی پس از خواندن هر درس،درست کردن نمودار حال حاضر و اهداف اینده که به یکی از ان ها عمل کردیم💪🏻

فقط از کلاس شهید احمدی روشن یک در خواست دارم:این که همه ی دانش اموزان weblog داشته باشند تا درصد قبولی من بیشتر و بیشتر شود

رقبای من در این انتخابات 



با تشکر.                پرهام بدو